Menu Sluiten

Partner Voor Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over partner voor kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Partner voor kantoormeubilair

nl nl fr en inspiratieboek webshop home oplossingen totaalinrichting maatwerk kantoormeubilair conceptontwikkeling interieurarchitectuur meetworkvisit ergonomie akoestiek opbergen kabelmanagement verlichting accessoires audiovisueel ruimtes ontvangst werkplek thuiswerkplek concentratiewerkplek lounge vergaderen cafetaria koffiecorner directie outdoor producten het juiste product voor elke werkplek op basis van jouw wensen en noden selecteren onze interieurontwerpers de meest geschikte producten voor jouw kantoorproject op maat. Pami producten partnerproducten outlet pami producten partnerproducten outlet referenties blog over ons duurzaam mvo circulaire economie voetafdruk jobs contact home partnerproducten partnerproducten ik ben op zoek naar alle producten bureaus amp tafels bureaustoelen stoelen opbergen zitbanken akoestiek accessoires voor alle ruimtes ontvangst werkplek concentratiewerkplek lounge vergaderen cafetaria koffiecorner directie outdoor van alle merken abv ah meyer partner voor kantoormeubilair lijst alias arper artifort belux buzzispace cascand.

meubilair nieuw stoelen fauteuils sofas amp lounge barkrukken amp krukken tafels amp tafelbladen vitrines displays amp balies vergader amp kantoormeubilair folder amp opbergrekken keukeninrichting amp divers launching partner of plastic whale vloerbedekkingen nieuw tapijttegels naaldvilt tapijt tapijt geprint tapijt laminaat vinyl kunstgras sisal rubber pvc jmtiles toebehoren launching partner of plastic whale beurs amp event kalender get inspired stijlen kleur grafisch industrieel scandinavisch modern duurzaam projecten amp producten congressen evenementen beurzen printed carpet amp vinyl test en vaccinatiestraten tips amp tricks kleuren en merken duurzame keuzes launching partner of plastic whale downloads over jmt service onze services faq algemene voorwaarden cookies amp privacy jmt over jmt launching partner plastic whale partners blog blog launching partner of plastic whale contact nederlands franais english shoppingcart search search person menu huidig geselecteerde evenement selecteer evenement h.

Vragen over Partner voor kantoormeubilair

facebook instagram sercu nv brugsesteenweg roeselare infosercu.be home webshop pen en co producten computersnetwerken dicteren erp kantoormeubilair kantoortoebehoren kassas printers tijdsregistratie voiptelecom camerabeveiliging kantoor stempels labelprinters lederwaren schrijfwaren papiervernietigers en snijmachines support nieuws contact team referenties partners vergaderruimte downloads zoek menu menu contact contactgegevens openingsuren elke werkdag u u en u u zaterdag u u adres brugsesteenweg roeselare email infosercu.be telefoon btw nummer be.. Mail ons naam email onderwerp bericht deze site wordt beschermd door recaptcha en het google privacybeleid en servicevoorwaarden zijn van toepassing. Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de google recaptchaservice te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden te valideren Het voorruitzicht van partner voor kantoormeubilair Team mailtokoen.s.